پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
جریان مقاومت

حوزه/ مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: شاهد بودیم که خشم امت اسلامی در قالب موشک‌های ایرانی بر سر دشمنان ریخت؛ این همه نشان می‌دهد که مسیر مقاومت باز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام علیرضا جوانشیری، در مراسم محوری بزرگداشت شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصرالله و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که با حضور علمای اهل سنت و تشیع خراسان رضوی در مسجد جامع احناف تایباد برگزار شد، گفت: امروزه برای امت اسلامی برهه حساسی است، ما در حال مبارزه با رژیم منحوس اسرائیل هستیم، مقابل دشمنان قسم خورده اسلام قرار داریم. آرزوی بزرگ هر مجاهد در راه خدا شهادت است، اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، به بهای خدمات خود به اسلام و امت اسلامی شهادت نصیبشان شد.

وی افزود:خون این عزیزان ما موجب ضعیف تر شدن اسرائیل خواهد شد؛ این شهادت ها است که باید ما را بیدار کند، ما را هوشیار کند و موجبی برای وحدت بیشتر بین امت بزرگ اسلامی باشد.

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: شاهد بودیم که خشم امت اسلامی در قالب موشک‌های ایرانی بر سر دشمنان ریخت؛ این همه نشان می‌دهد که مسیر مقاومت باز است. همه ما می‌دانیم که درجه شهادت به سادگی نصیب هر کسی نمی‌شود، باید اهل مقاومت بود، اهل صداقت بود، اهل دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم بود.

حجت‌الاسلام جوانشیری با بیان این مطلب که امیدواریم این اتفاقات موجب قوت هر چه بیشتر اسلام شود بیان کرد: آرزو می‌کنیم دولت جدید با نگاهی صحیح از تمام توان امت اسلامی از شیعه و سنی بهره ببرد.

تا زمانی که اسرائیل باشد مقاومت پایدار است

حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده، امام جمعه شهرستان تایباد نیز گفت: سه امتیاز جهاد، تقوا و علم سفارشات موکدی است که در اسلام به آنها توجه شده است.

وی افزود: شهید هنیه، شهیدسیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی از شهیدانی هستند که این سه خصوصیت در وجود آنان متجلی بود، این عزیزان در همه عرصه ها قهرمان بودند و این قهرمانی را در سایه سار ولایت کسب کرده اند و اینان سربازان ولایت هستند.

امام جمعه شهرستان تایباد گفت: یادمان باشد همه با هم باشیم، در کنار هم باشیم؛ یادمان باشد شهید هنیه و شهید صدر یک جنبش و یک نهضت هستند و تا زمانی که آمریکا باشد، اسرائیل باشد و جنایات ادامه داشته باشد، مقاومت پایدار است.

اسرائیل بدون کمک آمریکا چیزی نخواهد داشت

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد نیز گفت: مردم اسرائیل روانی شده اند، هیچ آسایشی ندارند، این به‌خاطر جنایات نتانیاهو است، اعترافات او مبنی بر اینکه از چهار سو مورد حمله هستند نشان از بیداری مقاومت و دفاع از حق مظلومان فلسطین است.

وی افزود: همه می‌دانیم اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نمی‌کرد، اسرائیل ظرف کمتر از یک ماه از نهضت مقاومت شکست می‌خورد. همه جهان می‌دانند امکانات و تسلیحات نظامی و دفاعی ایران و مقاومت تماما تولید داخلی است ولی اسرائیل بدون کمک آمریکا چیزی نخواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: خداوند به شهیدان مقاومت اجر و منزلت عطا کند و به بازماندگان شان نیز صبر عنایت کند. ان شالله خداوند ریشه صهیونیست‌ها را از روی زمین براندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha